
Al. Stanów Zjednoczonych 72/192
DIAGNOZA WSTĘPNA
Szkolenie z diagnozy wstępnej przeznaczone jest dla studentów/ absolwentów psychologii, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności praktyczne w obszarze pracy diagnostycznej i psychologicznej oraz poszerzyć wiedzę teoretyczną z zakresu podstaw: psychopatologii, pracy diagnostycznej, formułowania rekomendacji zwrotnych.
Uczestnicy w trakcie szkolenia będą mieli okazję zapoznać się z metodami diagnostycznymi oraz obowiązującymi standardami diagnozy. Wezmą udział w warsztatach
wprowadzających do pracy diagnostycznej, nabędą umiejętność opracowywania informacji pozyskanych podczas wywiadu wstępnego oraz przygotowania rekomendacji dla Klienta.
Zakres szkolenia:
1. Uczestnicy szkolenia zapoznają się z głównymi założeniami procesu diagnostycznego z uwzględnieniem i omówieniem zasad etyczno-zawodowych psychologa
.2. Dowiedzą się jak przebiega zawieranie kontraktu diagnostycznego z Klientem oraz sam proces diagnostyczny.
3. Omówione zostaną sposoby zbierania informacji poprzez wywiad, obserwację oraz użycie narzędzi kwestionariuszowych.
4. Przekazane zostaną wskazówki, co do stosowanych narzędzi, ich wykorzystania w procesie diagnostycznym.
5. Omówiona zostanie tematyka formułowania rekomendacji do podjęcia dalszej pracy terapeutycznej, sposób przekazywania informacji zwrotnych, zawieranie kontraktu terapeutycznego.
Szkolenie z diagnozy wstępnej ma na celu zapoznać uczestników z codzienną specyfiką pracy na stanowisku psychologa, diagnosty. Celem jest możliwość zdobycia wiedzy praktycznej w obszarze diagnozy wstępnej.
Czas trwania: 10h szkoleniowych (z przerwą na obiad) 10.00-18.00
Miejsce szkolenia: siedziba Pracowni Psychoterapii i Rozwoju
Koszt szkolenia: 600zł
Zgłoś swój udział wysyłając formularz zgłoszeniowy na adres: wizyty@pracowniapir.pl
Prowadząca:
Aneta Leoncewicz
Psycholożka, psychoterapeutka i diagnosta. Współzałożycielka Pracowni Psychoterapii i Rozwoju.
Ukończyła Uniwersytet Kardynała Stefan Wyszyńskiego na kierunku psychologia oraz diagnozę
psychologiczną w praktyce klinicznej na Uniwersytecie SWPS atestowaną przez
Polskie Towarzystwo Psychologiczne.
Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej (PTTPB) oraz Polskiego
Towarzystwa Psychologicznego (PTP). Wiedzę z zakresu psychoterapii poznawczo-behawioralnej
zdobyła uczestnicząc w licznych kursach i szkoleniach m.in. w 4–letnim szkoleniu w Szkole
Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej w Centrum CBT, rekomendowanym przez Polskie Towarzystwo Terapii Poznawczej i Behawioralnej (PTTPB), członka European Association for Behavioural and Cognitive Therapies (EABCT).
Swoje doświadczenie zdobywała na stażu klinicznym w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie, a następnie pracując w Akademickim Centrum Psychoterapii i Rozwoju przy Uniwersytecie SWPS.
Pracuje głównie w nurcie poznawczo- behawioralnym, wykorzystując terapię schematów oraz integrując narzędzia z innych nurtów psychoterapeutycznych. W swojej pracy stosuję elementy mindfulness, które pomocne są m.in. w redukcji stresu, bólów somatycznych oraz napięć.
Zajmuję się diagnozą oraz psychoterapią indywidualną:
Swoją pracę poddaję stałej superwizji.
Prowadzi zajęcia dla studentów psychologii na Uniwersytecie SWPS m.in. z zakresu diagnozy psychologicznej, standardów prowadzenia diagnozy psychologicznej, stosowania i interpretacji testów psychologicznych oraz zdrowia psychicznego.
Uczestniczy w naukowych konferencjach i sympozjach poświęconych problematyce standardów nauczania i praktykowania diagnozy psychologicznej. Stale uczestniczy w licznych szkoleniach, kursach, konferencjach oraz warsztatach rozwoju osobistego.

